top of page
  • Hebben jullie ook een fysieke winkel?
    Ja wij hebben een real life winkel waar je eens gezellig kan rondsnuffelen! Je vind onze prachtige shop aan de St.Maartenstraat 34751 TP, Oud-Gastel!
  • Wat kan ik vinden op de webshop van Kroel & Knuffel?
    We weten als ouders dat we voor onze kinderen enkel de leukste, mooiste en meest duurzame spulletjes in huis willen. Daarom selecteren we bij Kroel & knuffel alleen kinderspullen van hoogwaardige kwaliteit met een prachtig design. Een ruim aanbod waar iedereen van kan genieten!
  • Kan ik mijn bestelling als cadeau laten inpakken?
    In het overzicht van jouw bestelling kan je ervoor kiezen welke producten je graag in mooie cadeauverpakking wilt zien. Grotere items zoals bijvoorbeeld een loopfiets of kist worden helaas niet ingepakt.
  • Wat als ik een verkeerd of beschadigd product heb ontvangen?
    Oh nee, dat is uiteraard niet de bedoeling. Je kan in dat geval best contact opnemen met onze klantendienst via het contactformulier (als je aangemeld bent op onze site wordt er heel wat info voor je automatisch ingevuld) of via e-mail info@kroel-knuffel.nl. Vergeet je bestelnummer niet te vermelden. Wij zorgen dan zo snel mogelijk voor een oplossing.
  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
    Bestellen bij Kroel & Knuffel is kinderspel! Kies eerst jouw favoriete producten en voeg die toe aan jouw winkelmandje. Zodra je klaar bent met winkelen, klik dan op de knop ‘Naar Kassa’ of op het winkelmandje rechtsboven. Daar krijg je een overzicht met jouw gekozen producten. Kies ‘Doorgaan naar betalen’ en log in (indien het de eerste keer is, maak je een account aan). Selecteer het juiste verzendadres zodat we jouw pakketje correct kunnen opsturen. Nu nog betalen en klaar!
  • Een artikel is niet op voorraad, kan ik deze wel bestellen?"
    Helaas kunnen wij geen artikelen reserveren. Je kunt je e-mail achterlaten bij het desbetreffende artikel, dan ontvang je een mailtje wanneer het product weer op voorraad is.
  • Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?
    Voeg de artikelen die je graag wilt bestelling toe aan je winkelwagentje en klik vervolgens rechtsboven in je scherm op ‘winkelwagen’. Op deze pagina kun je het afrekenproces starten waar je bij de betaling de kortingscode in kan voeren. Let op! Kortingscodes kunnen niet met elkaar worden gecombineerd, daarnaast zijn sommige merken uitgesloten van korting.
  • Is er een minimale bestelwaarde?
    Er is bij Kroel & Knuffel geen minimale bestelwaarde. Je kan dus die ene favoriete product dat je al lang op het oog hebt snel en eenvoudig aankopen.
  • Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?
    Het eerste dat je zal zien na je bestelling, is onze dankjewelpagina op jouw scherm. Daarna sturen we je een mail met de bevestiging van jouw bestelling. Geen mail ontvangen? Dan is die misschien verloren geraakt in jouw spambox. Check dus zeker je spamfilter van je mailbox. Neem bij twijfel contact op met onze klantendienst.
  • Kan ik mijn betaling veilig verrichten?
    Bij Kroel & Knuffel gaan we uiterst zorgvuldig om met je persoonlijke gegevens. Wanneer je een bestelling plaatst en jouw Kroel & Knuffel account raadpleegt, bewaren wij deze gegevens op door firewalls beschermde servers. Gegevens worden verstuurd met een zogenaamde ‘extended-gevalideerd SSL-certificaat’. Dit betekent dat op een elektronisch certificaat ook de (gecontroleerde en gevalideerde) bedrijfsnaam staat. Deze bedrijfsnaam zie je in de meeste webbrowsers in de adresbalk verschijnen, naast het adres van de site.
  • Kan ik mijn bestelling achteraf nog aanpassen?
    Dat is helaas niet mogelijk. Van zodra we jouw bestelling hebben ontvangen, zijn er geen wijzigingen meer mogelijk in ons logistiek proces. Controleer dus je bestelling vooraleer je die bevestigt.
  • Voor welk bedrag kan ik een cadeaubon kopen?
    Dat kan je helemaal zelf bepalen. We hebben cadeaubonnen van 5 euro, 10 euro, 20 euro en 50 euro.
  • Hoelang is mijn cadeaubon geldig?
    Jouw cadeaubon is 1 jaar geldig. 365 dagen (of 366 dagen) tijd dus om jouw favoriete kinderspulletjes in huis te halen.
  • Komen de kleuren op de productfoto's overeen met de geleverde producten?
    Ja want groen blijft groen en rood blijft rood. Toch kan een foto die je op het scherm bekijkt er een beetje anders uitzien dan het product zelf. Dat hangt onder meer af van je schermtype en van je beeldscherminstellingen. Maar zelfs op het beste scherm ziet een foto er een beetje anders uit dan bijvoorbeeld een afdruk of het product zelf.
  • Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?"
    Mail dan gewoon even en ik hoop dat wij je kunnen helpen!
Veelgestelde vragen
bottom of page